We beantwoorden graag al je vragen.

    DSC09433

    locatie Sittard

    Stationsplein 5d

    6131 AT,  Sittard

    locatie Utrecht

    Domus Medica

    Mercatorlaan 1200, 3528 BL , Utrecht

    Veelgestelde vragen

    De helpdeskmedewerkers van Sananet staan voor patiënten klaar om vragen te beantwoorden en/of problemen op te lossen.

    Binnen de SanaCoach en mijnIBDcoach is een handleiding opgenomen. Heeft u de voorkeur voor een aparte handleiding, klikt u dan hier voor de patiënten handleiding voor de SanaCoach en hier voor mijnIBDcoach.

    Verder zijn er ook een aantal instructie videos, die vind je hier.

    Als u uw gebruikersnaam bent vergeten kunt u het beste contact opnemen met de helpdesk van Sananet. Wij kijken dan voor u na wat uw gebruikersnaam was. Contact opnemen kan via helpdesk@sananet.nl of via 0464588001.

    TIP: noteer uw inloggegevens, zodat u deze niet vergeet.

    Als uw account is geblokkeerd (‘gelocked’) komt dit waarschijnlijk omdat u te vaak heeft proberen in te loggen met foutieve gebruikersgegevens. U kunt de blokkade zelf opheffen door de functie Ik ben mijn wachtwoord vergeten te gebruiken. Er wordt dan een nieuw tijdelijk wachtwoord naar uw mailadres gestuurd. U kunt daarna weer gebruik maken van de coach.

    Meer informatie nodig hierover? Download dan de handleiding voor een uitgebreidere uitleg. Klik hier voor de handleiding van een van de SanaCoaches (bijvoorbeeld SanaCoach COPD of SanaCoach Hartfalen) .

    U kunt ons ook bellen via 046 458 80 01 als u er niet uitkomt. Wij helpen u graag.

    Als u bent ingeschreven voor een coach ontvangt u via de mail een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Als u naar www.sanacoach.com (of de SanaCoach app) of www.mijnibdcoach.nl (of de mijnIBDcoach app) gaat logt u in met de inloggegevens die u heeft gekregen via de mail. Vervolgens moet u uw tijdelijke wachtwoord veranderen in een persoonlijk wachtwoord.

    Wanneer u vragen heeft over de werking van de SanaCoach of mijnIBDcoach kunt u het beste contact opnemen met de helpdesk van Sananet. U kunt de helpdesk elke werkdag bereiken (m.u.v. officiële feestdagen). Contact opnemen kan via de mail via helpdesk@sananet.nl of via 046 458 80 01.

    Met ingang van 1 januari 2023 kunnen ziekenhuizen de deelname van een patiënt aan de Sanacoach of mijnIBDcoach declareren. Deze zorgactiviteit kan je in het overzicht van je zorgverzekeraar terugvinden als ‘het op afstand monitoren van een patiënt in het kader van een medisch specialistische behandeling’. Deze kosten worden volledig vergoed door de zorgverzekeraar, zodra de totale zorgkosten hoger zijn dan het wettelijke eigen risico.

    Wanneer u niet meer wilt of kunt deelnemen aan de SanaCoach of mijnIBDcoach kunt u het beste contact opnemen met uw zorgverlener; zij beslissen over uw behandeling.

    U kan zich helaas niet individueel aanmelden voor het gebruik van een SanaCoach of mijnIBDcoach. U bent afhankelijk of uw behandelaar en zorgorganisatie met een van de coaches werkt.

    Hier vindt u een overzicht van alle zorginstellingen die telemonitoring aanbieden van Sananet voor verschillende aandoeningen.